woensdag 17 april 2013

6. Dat was Paradiso


Eigenlijk ben ik geen fan van Facebook. Maar als ik dan zie wat één FB-oproepje een paar weken geleden teweeg heeft gebracht, heb ik even geen commentaar meer.
Een stoet aan indrukwekkende artiesten trok gisteravond aan ons voorbij, achter de schermen aangestuurd en bijgestaan door nog eens zo'n stoet aan vrijwilligers. Geweldig wat zij in korte tijd voor elkaar gekregen hebben. En het was een heerlijke avond, met muziek, geluid, praatjes en poëzie voor, tussen en achter je.




Een paar van mijn reisgenoten ontmoette ik voor het eerst. Natuurlijk was er ook op het podium aandacht voor de aanstaande missie. Het voelde alsof we werden uitgezwaaid door een paar honderd onbekenden.







Het was niet uitverkocht. Dat betekent dat jij het misschien wel hebt gemist. Gelukkig organiseren we nog meer van dit soort avonden. Zie ik je daar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten